İçeriğe geç

BEBEGIM SANA BU MSJ

BEBEGIM SANA BU MSJ

slm canim.beni hatirladin mi?hani bir zamanlar askim diye seslenir, birtanem diye devam ederdin.sozlerin yalanmi yoksa ben mi kabullenemedim.sen misin nankor sevgili,yoksa ben miyim askin bos serserisi

aciklayayim…anlayasin…dogrular yanlislar senindir guzelim kalbimi geri ver yeter.bunu yapabilirmisin…yapamassin degil mi?gucun yetmiyor buna yuregin yetmiyor.

hersey guzel olmakla cozulmuyor. zevklerime uyum gostermende degil…seviyorum deyip yalan gozlerle bakmak da degil benim ihtiyacim.oke uzak dur benden.ama sana cok tesekkur ederim.yemin ederim cok sagol. sen olmasaydin ben serefsizlerle ahlaklilari yada yalancilarla durustleri bu kadar acik ayiramayacaktim buna yardim ettin cok sagol.her bir hareketinle ornek verdin daha da iyi anladim olumsuz ogretmen !!

hep kizlarin yazilari mesajlari hikayeleri var genelde burada yanliz bilmezler ki ici yanan adam gibi adam kac erkek var.

kizlarin cogu erkekleri gozlerinde soyle gorurler: ”erkekler kizlarla cikar sevgilerini oenemsemez onlarla cikar terk eder,kullanip atar sonra baskasiyla cikar aski bilemezler bizim onlari sevdigimiz kadar sevemezler onlar kalpsizler” derler .yani hepsi olmasada cogu bunu okudugunda ama oyle yada aynen ayenn hakliyiz da derler…

boyle dusunmelerinin sebebi cogunlukla bazi erkeklerin serserilerin,kizlari kullanmalari ve oyalanmalari…boyle davranan serefsiz serserilerin yuzunden kalbi temiz delikanlilarinda adi kirleniyo.kizlar onlari hep oyle biliyor.ama oyle degil kardeslerim inanin gercekten sevgisine sadik ,,sizin gibi seven delikanlilar var.sadece sans ya herkese ugramiyor erkeklerin serefsizlerine denk geliyorsunuz hak etmeyenleri seviyorsunuz secimlerinizi iyi yapin kiz kardesleerim.

ben henuz 16-17 yasindayim.ve isyandayim..

asiktim ve ona hic bir kotu niyetim olmadi.elini bile tutmadim.o elimi tutmak istedi bense ona benim elim bile olsa bir erkek eli degmesini istemiyordum taki evlenene kadar.evlilik…

ben vazgecmezdim oda benden vazgecmeseydi eger, ben onu evlilige kadar severim ve kimseye bakmadan yanimdan dunya guzelleri gecsin gozumun ucuyla bakmazdim.cok ciddi soyluyorum hep onu aldatirmisim gibi gelirdi bi kiza baktigimda ve bunu yapmadim ondan baskasina bakmadim bile..

her erkek gibi sevgilimi kiskaniyordum.onu cok seviyordum .asirida degildi kiskancligim .sikmiyordum benden sikimasini da istemiyordum ustune gitmedim…

cok mutluyduk hersey superdi. ama birgun..!!!

bana dediki

-ben baskasini seviyorum ayrilmak istiyorum,

ben cok kotu oldum.neden ne yapmistim ben ona

hep erkekler kizlarla oynar derdiniz kizlarda erkeklerle oynuyormus tabi bazilari.bisey daha ogrettin bana guzelim saticilik…

ve sevdigi kisinin benim amcamin oglu oldugunu ogrendim.kimseyle konusmadim yani amcamin ogluylada eski sevgliyde artik eski sevgili oldu.

konussam ne diyecektim ki.neden asik oldunuz m u? yada eski askima beni hic mi sevmedin ?mi diyecektim hersey ap acik belliydi zaten.

sormaya bile degmezdi.

onu deli gibi sevsemde ,hayir dedim ve benim cektigim aciyi anliyor simdi.beni sevseydi o saf guzel duygumu anlasaydi eger yari yolda birakacak dakad ufak sevmezdi belkide hic sevmedi oyaladi beni.askiimla oynadi….birsey daha ogrendim senden sevgilim ”oyun ”!!!!

sana olan askimi kalbime gommek zorundayim.baska carem var mi okurum? sen olsan ne yapardin bende seni seviyorum deyip geri mi donerdin o kalpsize.

senden yine birsey ogrendim ”aci”

Tarih:Romantik Hikayeler